twoday AI Agent
AI Agent lanserades våren 2023, och har sedan dess implementerats hos över 100 kunder och används i fler än 100 olika användningsområden.
Lösningen kombinerar olika språkmodeller och integreras med er data eller system. Välj att använda tjänsten i molnet eller lokalt i er miljö (on-prem).
- Extremt lättanvänt och intuitivt gränssnitt
- Kan implementeras på vilken befintlig process som helst
- Anpassa tonalitet och utseende efter ert varumärke
- Enkel att omedelbart sätta i drift
Om twoday AI Agent
twoday AI Agent revolutionerar användningen av information med hjälp av artificiell intelligens. Den gör all din företagsinformation tillgänglig på ett ögonblick och hjälper till att automatisera gamla och tunga processer. Med denna innovativa AI-applikation sparar du tid, pengar och en enorm mängd manuellt arbete, samt erbjuder dina kunder en överlägsen service.
- En stor fördel med twoday AI Agent är den inte är låst till en språkmodell, utan kan användas med den språkmodell som passar just er verksamhet. Språkmodellen kan installeras lokalt i er miljö eller i molnet. Med lokalinstallation är er data inte exponerad mot molnet, till skillnad från andra lösningar på marknaden.
- twoday AI Agent kan tränas för att lära sig olika typer av information för alla ändamål, oavsett om det är från företagets interna databaser eller externa källor. Tjänsten är i full överensstämmelse med GDPR och andra dataskyddsbestämmelser.
- twoday AI Agent kan kopplas till vilken befintlig process som helst och har flera olika möjligheter för användningsområden, såsom att automatisera kundtjänst, HR- och ekonomiprocesser, skapa textinnehåll och tillhandahålla riktlinjer eller instruktioner för medarbetare.
- twoday AI Agent har färdiga integrationer mot exempelvis SharePoint, Outlook, Zendesk och Iron Python.
- Tjänsten uppdateras löpande så ni alltid har tillgång till de senaste funktionerna.
Och det bästa av allt: tjänsten har en färdig driftmiljö, vilket innebär att ert företag kan börja använda den direkt – utan projekt som varar i månader eller år.
Vad kan tjänsten användas till?
twoday AI Agent gör din företagsinformation tillgänglig på ett ögonblick och underlättar arbetsbördan i många olika roller, såsom HR, IT, specialistroller och beslutsfattare. Läs mer om de olika användningsområdena här.
-
"Det som är bra med AI-agenten är att det är en lösning som är så komplett att även de som inte är utvecklare faktiskt kan arbeta med den"
Elisabeth BakkenChef för onlineförsäljning och marknadsföring på Christiania Belysning
Upptäck möjligheterna med AI på intranätet
Automatisera era processer, minska arbetsbelastningen och få snabbare support, med AI Agent på intranätet.
- Lättanvänd chattfunktion
- Enkel att integrera i befintliga system
- Ställ frågor och få svar – på alla olika språk
- Minskar arbetsbelastningen för b.la. HR och IT-avdelningen
- Underlättar för medarbetare att få snabbare support
- Behjälplig vid onboarding av nyanställda
Demo
Så fungerar twoday AI Agent
Fyll i din mejladress nedan för att se en kort demo av hur twoday AI Agent fungerar. Vi går igenom hur du skapar och konfigurerar en ny agent, samt hur du laddar upp olika typer av data och tränar agenten.
Kom igång med twoday AI Agent
Få snabb tillgång till alla fördelarna med twoday AI Agent, med hjälp och support av våra experter. Vi lär er hur tjänsten fungerar och hur ni tränar de första agenterna, samtidigt som den tekniska miljön implementeras. Efter det kan ni själva på ett enkelt sätt träna nya agenter och hantera tjänsten anpassat efter era förutsättningar och behov. Införande av tjänsten sker enligt stegen nedan:
1.
Boka ett möte
I ett första möte kommer vi tillsammans överens om ett use case som kan användas i er verksamhet.
2.
Demo
Vi demonstrerar lösningen och dess funktionalitet. samt går igenom möjligheterna anpassat för er och det överenskomna use caset.
3.
Implementering
Tillsammans med er säkerställer vi implementering av lösningen.
4.
Workshop
Vi hjälper er att komma igång med användning av lösningen.
5.
Support
Behöver ni stöd och hjälp finns vi här, och hjälper er att utveckla tjänsten vid behov.
Uppsättning av tjänsten
Pris: 15 000 SEK
Vi implementerar lösningen och hjälper er att komma igång, genom att sätta upp de första agenterna och definiera dess användningsområden.
Prenumeration av tjänsten
Pris: 10 000 SEK/månad
Få fri tillgång till tjänsten samt löpande uppdateringar och nya funktioner.
Blogg
AI-applikation från twoday levererar korrekta svar i kundtjänst
I ett nyligen genomfört projekt på ett kundtjänstcenter som varje år hanterar över två miljoner samtal samt en halv miljon chattmeddelanden, undersöktes möjligheten att använda generativ AI för att effektivisera kundsupporten och dess förmåga att ge kvalitativa svar på komplexa kundfrågor.
I undersökningen jämfördes två olika AI-lösningar. I denna artikel berättar vi mer om projektet och hur de olika lösningarna presterade.
Kundprojekt
Christiania Belysning har lanserat AI-boten Chris - den ultimata assistenten för kunder och anställda!
Med AI-agenten Chris har Christiania Belysning tagit ett stort steg in i framtiden. Genom att utnyttja all strukturerad produktinformation, har de skapat den ultimata butiksassistenten för sin webbutik. Chris hjälper kunden att hitta på webbplatsen och de produkter de vill ha, samtidigt som informationen blir tillgänglig på en helt ny nivå.
Blogg
5 tips för att skapa en framgångsrik AI-strategi för din verksamhet
För att på bästa sätt skapa en framgångsrik AI-strategi för din verksamhet krävs en klar förståelse över ditt företags affärsmål, resurser och nuvarande tekniska förmågor.
I denna artikel ger vi dig 5 tips på hur du kan utveckla en effektiv AI-strategi för ditt företag, samt exempel på användningsområden för AI-funktionalitet.
Blogg
Så undviker du att misslyckas med ditt AI-projekt
Att implementera AI i sin verksamhet blir allt vanligare, både inom privat och offentlig sektor. Men det är inte alla AI-projekt som lyckas.
I denna artikel diskuterar vi de vanligaste fallgroparna och tipsar om hur du bäst åstadkommer en framgångsrik AI-implementering i din verksamhet.
On-demand webinar
twoday AI Agent – Din nya intelligenta superkollega
Gillar du chatGPT och är nyfiken på hur du kan använda samma funktion på din egen företagsdata?
I detta webinar får du en unik inblick i AI-applikationen twoday AI Agent och hur det kan ge dig och ditt företag en kostnadseffektiv snabbstart inom AI. Vi visar exempel på hur AI kan effektivisera arbete och informationshantering i 3 olika roller: HR, kundtjänst och specialistroller.
Nu kan du se webinaret on-demand, när det passar dig!
Blogg
Utvecklingen av AI på Sveriges webbplatser
Årets trendrapport från Web Service Award visar att det är fortsatt hög fart på utvecklingen av Sveriges webbplatser. Nytt för i år är utvecklingen av AI - en trend som med största sannolikhet kommer att växa. I denna artikel går vi igenom de vanligaste funktionerna för AI på Sveriges webbplatser och hur vi ser på utvecklingen av AI framöver.
Blogg
Nyttan av artificiell intelligens i samhället
Artificiell intelligens (AI) förutspås bli en banbrytande teknologi för framtiden. Men vad innebär egentligen AI, och vilken påverkan har den redan nu i vårt samhälle?
I denna artikel förklarar vi vad AI är, hur det fungerar och hur det förändrar världen vi lever i.
twoday AI Agent underlättar arbete och informationsbehandling i många olika roller
Kundservice
- Snabbare och enklare kommunikation dygnet runt, året om.
- Korrekta och precisa svar på kundfrågor, utan några fördröjningar.
- Överlägsen kundservice i alla befintliga kanaler och mötespunkter.
- Personlig service och förbättrad kundupplevelse.
- Minskar mängden manuellt arbete och kostnader med hjälp av automation och enkel implementering.
HR
- Minska mängden manuellt arbete och fel genom att automatisera och effektivisera processer.
- Se till att medarbetare enkelt kan hitta och använda den information de behöver (som riktlinjer, anställningsvillkor, information om ledighet, intranät).
- Minska stress, arbetsbelastning och hjälp din personal att utföra sina uppgifter mer effektivt och enklare med hjälp av automatiserade processer.
Specialister och kontorsanställda
- Arbeta i en säker miljö och hitta rätt information från stora datamassor på nolltid, oavsett om du letar efter installationsinstruktioner, företagsekonomisk data eller kundärendehantering.
- Fatta bättre beslut och optimera företagsåtgärder genom att låta AI Agent behandla stora datamassor åt dig.
- Håll dig uppdaterad om förändringar och uppdateringar med hjälp av realtidsdata.
Beslutsfattare
- Attrahera kunder genom att effektivisera processer och erbjuda bättre tjänster.
- Förbättra ditt företags lönsamhet genom att minska kostnader och öka vinster med hjälp av automatiserade processer och mer effektiva affärsmetoder.
- Underlätta arbetsbördan för dina anställda genom att befria dem från onödiga manuella arbetsuppgifter.
- Ta bättre beslut och optimera din verksamhet genom att använda realtidsdata.
Varför är twoday AI Agent så överlägsen?
Mer personliga interaktioner
twoday AI Agent använder befintlig kunddata och observationer för att skapa mer målinriktad kommunikation (till exempel riktade produkt- och tjänsterekommendationer). En kundservice som är förstärkt med AI säkerställer en smidig och personlig kundupplevelse. Kundservice kan därmed bli mer personlig och erbjuda hjälp som är anpassat till behoven. Därmed skapas en mer långsiktig kundrelation eftersom den tar hänsyn till kundens behov.
Anpassningsbar efter ditt företags behov
Tack vare gränssnittet för administrations- och inlärning är det enkelt att träna tjänstens agenter med önskad data. Som exempel kan man ge AI Agent en webbadress (URL) och den kommer sedan att lära sig allt innehåll. Gränssnittet kan användas för att träna och kontrollera agenter som skapats för olika ändamål och deras åtkomstnivåer. Andra agenter kan användas av organisationens juridiska och HR-avdelningar, där personalen kan få tillgång till företagets specifika riktlinjer och instruktioner, medan andra agenter kan hjälpa personal eller kunder med information som är tillgänglig för alla.
Lätt att integrera i befintliga system
Tjänsten är lätt att integrera i befintliga system och erbjuder en flexibel och skalbar lösning som passar ditt företags behov. Den har gränssnitt som möjliggör anslutning av olika system (till exempel kundtjänst, ärendehantering, ticketsystem, helpdesk och CRM/ERP-system).
Ökar produktivitet
AI-agenten ökar produktiviteten i olika organisationer ännu mer än vad datorer gjorde när de kom. Ökningen av produktivitet beror på automatiseringen av rutinuppgifter och frigör specialister för att arbeta med mer kreativa och utmanande uppgifter.
Effektiv kontroll och användning av data
twoday AI Agent kan användas för att hämta önskad information från stora datamängder.
Förenar upplevelsen över alla kanaler
Med hjälp av denna tjänst är det möjligt att uppnå en mer synkroniserad användarupplevelsen över olika kanaler, oavsett om det är sociala medier, chatt, e-post eller någon annan kanal som kunderna använder.
Snabb implementering
Tjänsten levereras med en miljö som är redo att användas och det är enkelt att omedelbart sätta den i drift utan stora och kostsamma utvecklingsprojekt. Du kan se fördelarna från första dagen.
Tydliga fördelar
Tjänsten inkluderar en rapporteringsfunktion som gör att t ex ledningen kan granska rapporter om de fördelar som uppnås genom att använda tjänsten.
Rätt information till alla behov
AI-agenten har en obegränsad inbyggd databas som förstår användarens frågor och hämtar relevant information. Den kan besvara alla frågor, från ämnen relaterade till löner till företagsstrategier, tack vare sina inlärningsförmågor. Nya agenter kan skapas och information kan begränsas till specifika användargrupper, som företagsledningen för konfidentiella data. Agentens roll och svarskreativitet kan också anpassas för att möta specifika behov.
Säkerhet
twoday AI Agent kan säkert tränas för att lära sig vilken information som helst för vilket ändamål som helst, antingen från företagets egna databaser eller från andra källor. Användningen av tjänsten är helt i enlighet med GDPR och andra dataskyddsföreskrifter.