Skip to content

Jobbar du i regelstyrd värld och bearbetar stora mängder information dagligen?

Stötta specialistroller med snabbare beslutsunderlag och effektivare handläggning, för en offentlig sektor som skapar nytta för medborgarna.

  • AI Agent kan tränas för att lära sig olika typer av information, oavsett om det är från företagets interna databaser eller externa källor. Den gör din data tillgänglig på ett ögonblick och har flera olika möjligheter för användningsområden, såsom att automatisera kundtjänst och HR-processer, samt stötta specialistroller med effektivare handläggning.
  • I bakgrunden finns den revolutionerande språkmodellen från OpenAI, i en säker version som erbjuder korrekt och tillförlitlig information anpassad för er verksamhet. 
  • Tjänsten har en färdig driftmiljö och uppdateras löpande, så ni alltid har tillgång till de senaste funktionerna.
iStock-1355638834-2

Användning av AI Agent inom offentlig sektor

Hur ni nyttjar möjligheterna med AI, är inte hugget i sten. Det är en iterativ process som ni själva formar utifrån era förutsättningar och behov. Här listar vi några exempel på användningsområden som AI Agent kan hjälpa till med.

För att maximera värdet av AI inom er verksamhet rekommenderar vi att börja med etablerade processer som har bra dokumentation och att betrakta AI som ett värdefullt komplement, snarare än en ersättningsfunktion.

AI Agent underlättar tidskrävande uppgifter som många specialistroller har. Tjänsten kan snabbt söka igenom och analysera stora mängder information, såsom policys och regelverk, och extrahera relevanta detaljer. 

Detta kan vara användbart för handläggare, då de snabbare kan hitta information från relevanta ärenden och styrande regler, vilket bidrar till en effektivare handläggning och ärendehantering. 

Med AI Agent kan du enkelt få hjälp att svara på frågor från medarbetare, vilket gör att de inte behöver söka efter information själva.

Den tillhandahåller även en effektiv support genom att automatisera svar på vanliga frågor och guida medborgare genom processer, vilket minskar belastningen på supportpersonal. Dessutom kan stil och tonalitet enkelt justeras så det passar just ert varumärke.

Med AI Agent blir det enklare att skapa textinnehåll för exempelvis produktbeskrivningar, inbjudningar, artiklar och nyhetsbrev – vilket sparar både tid och ansträngning.
AI Agent kan snabbt lära sig olika dokument och  instruktioner, och effektivt svara på frågor från medarbetare. Den kan även vara ett behjälpligt stöd för nyanställda vid onboardingsprocesser.
Ai Agent kan behandla olika typer av förfrågningar, e-postmeddelanden eller annan information på valfritt språk. Den kan också översätta text på ett berikat sätt, från och till, alla olika språk.
  • “Kvaliteten på svaren och användarvänligheten i twodays AI-applikation övertygade mig”

    Lasse Ahonen
    Tech & Architecture Lead, Hansel

    Upphandlingsenheten inom den offentliga förvaltningen i Finland

  • Genom att nyttja nya arbetssätt och artificiell intelligens, är det möjligt att både effektivisera verksamheten och minska mängden manuellt arbete. Och det behöver inte innebära reducering av personalstyrkan!"

    Lasse Ahonen
    Tech & Architecture Lead, Hansel

    Upphandlingsenheten inom den offentliga förvaltningen i Finland

Kom igång med twoday AI Agent

Få snabb tillgång till alla fördelarna med AI Agent, med hjälp och support av våra experter. Vi lär er hur tjänsten fungerar och hur ni tränar de första agenterna, samtidigt som den tekniska miljön implementeras. Efter det kan ni själva på ett enkelt sätt träna nya agenter och hantera tjänsten anpassat efter era förutsättningar och behov. Införande av tjänsten sker enligt stegen nedan:

1.

Boka ett möte

I ett första möte med en av våra AI-experter kommer vi tillsammans överens om ett usercase som kan användas i er verksamhet.

2.

Demo

Vi demonstrerar lösningen och dess funktionalitet. samt går igenom möjligheterna anpassat för er och det överenskomna usercaset.

3.

Implementering

Tillsammans med er säkerställer vi installationen av lösningen.

 

4.

Workshop

Vi hjälper er att komma igång med användning av lösningen.

5.

Support

Behöver ni stöd och hjälp finns vi här för att ge er support och hjälper er att utveckla tjänsten vid behov.

Prissättning

 

Implementering av tjänsten

Pris: 98 000 SEK

Vi installerar lösningen hos er och genomför en workshop för att definiera de första agenterna och dess användningsområden.

Prenumeration av tjänsten

Pris: 10 000 SEK/månad

Få fri tillgång till tjänsten samt löpande uppdateringar och nya funktioner

Demo

Så fungerar twoday AI Agent

Fyll i din mejladress nedan för att se en kort demo av hur twoday AI Agent fungerar. Vi går igenom hur du skapar och konfigurerar en ny agent, samt hur du laddar upp olika typer av data och tränar agenten.

twoday AI Agent underlättar arbete och informationsbehandling i många olika roller

ai-agent-decision makers

Beslutsfattare

  • Attrahera kunder genom att effektivisera processer och erbjuda bättre tjänster.
  • Förbättra ditt företags lönsamhet genom att minska kostnader och öka vinster med hjälp av automatiserade processer och mer effektiva affärsmetoder.
  • Underlätta arbetsbördan för dina anställda genom att befria dem från onödiga manuella arbetsuppgifter.
  • Ta bättre beslut och optimera din verksamhet genom att använda realtidsdata.
ai-agent specialists

Specialistroller

  • Arbeta i en säker miljö och hitta rätt information från stora datamassor på nolltid, oavsett om du letar efter installationsinstruktioner, företagsekonomisk data eller kundärendehantering.
  • Fatta bättre beslut och optimera företagsåtgärder genom att låta AI Agent behandla stora datamassor åt dig.
  • Håll dig uppdaterad om förändringar och uppdateringar med hjälp av realtidsdata.
ai-agent customer

Medborgarservice

  • Snabbare och enklare kommunikation dygnet runt, året om.
  • Korrekta och precisa svar på kundfrågor, utan några fördröjningar.
  • Överlägsen medborgarservice i alla befintliga kanaler och mötespunkter.
  • Personlig service och förbättrad kundupplevelse.
  • Minskar mängden manuellt arbete och kostnader med hjälp av automation och enkel implementering.
ai-agent hr

HR

  • Minska mängden manuellt arbete och fel genom att automatisera och effektivisera processer.
  • Se till att medarbetare enkelt kan hitta och använda den information de behöver (som riktlinjer, anställningsvillkor, information om ledighet, intranät).
  • Minska stress, arbetsbelastning och hjälp din personal att utföra sina uppgifter mer effektivt och enklare med hjälp av automatiserade processer.

Varför är twoday AI Agent så överlägsen?

Mer personliga interaktioner

AI Agent använder befintlig kunddata och observationer för att skapa mer målinriktad kommunikation (till exempel riktade produkt- och tjänsterekommendationer). En kundservice som är förstärkt med AI säkerställer en smidig och personlig kundupplevelse. Kundservice kan därmed bli mer personlig och erbjuda hjälp som är anpassat till behoven. Därmed skapas en mer långsiktig kundrelation eftersom den tar hänsyn till kundens behov.

Anpassningsbar efter era behov

Tack vare gränssnittet för administrations- och inlärning är det enkelt att träna tjänstens agenter med önskad data. Som exempel kan man ge AI Agent en webbadress (URL) och den kommer sedan att lära sig allt innehåll. Gränssnittet kan användas för att träna och kontrollera agenter som skapats för olika ändamål och deras åtkomstnivåer. Andra agenter kan användas av organisationens juridiska och HR-avdelningar, där personalen kan få tillgång till företagets specifika riktlinjer och instruktioner, medan andra agenter kan hjälpa personal eller kunder med information som är tillgänglig för alla.

Lätt att integrera i befintliga system

Tjänsten är lätt att integrera i befintliga system och erbjuder en flexibel och skalbar lösning som passar ditt företags behov. Den har gränssnitt som möjliggör anslutning av olika system (till exempel kundtjänst, ärendehantering, ticketsystem, helpdesk och CRM/ERP-system).

Ökar produktivitet

AI agent ökar produktiviteten genom automatisering av rutinuppgifter, och frigör specialistroller för att arbeta med mer kreativa och utmanande uppgifter.

Effektiv kontroll och användning av data

AI Agent kan användas för att hämta önskad information från stora datamängder.

Förenar upplevelsen över alla kanaler

Med hjälp av denna tjänst är det möjligt att uppnå en mer synkroniserad användarupplevelsen över olika kanaler, oavsett om det är sociala medier, chatt, e-post eller någon annan kanal som kunderna använder.

Snabb implementering

Tjänsten levereras med en miljö som är redo att användas och det är enkelt att omedelbart sätta den i drift utan stora och kostsamma utvecklingsprojekt. Du kan se fördelarna från första dagen.

Tydliga fördelar

Tjänsten inkluderar en rapporteringsfunktion som gör att t ex ledningen kan granska rapporter om de fördelar som uppnås genom att använda tjänsten.

Rätt information till alla behov

AI agent har en obegränsad inbyggd databas som förstår användarens frågor och hämtar relevant information. Den kan besvara alla frågor, från ämnen relaterade till löner till företagsstrategier, tack vare sina inlärningsförmågor. Nya agenter kan skapas och information kan begränsas till specifika användargrupper, som företagsledningen för konfidentiella data. Agentens roll och svarskreativitet kan också anpassas för att möta specifika behov.

Säkerhet

AI Agent kan säkert tränas för att lära sig vilken information som helst för vilket ändamål som helst, antingen från företagets egna databaser eller från andra källor. Användningen av tjänsten är helt i enlighet med GDPR och andra dataskyddsföreskrifter.

Kontakta oss

Arbetar du inom offentlig sektor och är nyfiken på hur AI kan effektivisera din verksamhet? 

Välkommen att fylla i din information i formuläret nedan så kontaktar vi dig så fort som möjligt.