INSIKT Analys
Optimera din verksamhet med kraftfull dataanalys
Utforska trender, skapa rapporter och dela med dina medarbetare - enkelt och användarvänligt verktyg direkt i din webbläsare.
Rätt information - hela tiden
Genom ett användarvänligt och webbaserat gränssnitt möjliggörs skapandet av analyser och rapporter för alla medarbetare. INSIKT Analys erbjuder en enkel metod för att utforska och visualisera information i form av diagram och siffror, vilket kan göras av alla som är bekanta med hur en vanlig webbläsare fungerar. Verktyget ger medarbetarna möjlighet att själva utforska trender och förstå de faktorer som driver verksamheten. Baserat på analyserna kan anpassningsbara rapporter genereras och enkelt distribueras till andra medarbetare eller grupper av medarbetare."
Snabb och enkel dataanalys
INSIKT ger dig möjlighet att utforska, analysera och fördjupa dig i data på ett intuitivt sätt. Användarna kan välja mellan fördefinierade rapporter eller skapa egna spontana rapporter och analyser. Informationen kan brytas ned till transaktionsnivå, vilket innebär att användarna kan visa detaljer från huvudboken ända ner till verifikatnivå. Trots den kraftfulla funktionaliteten och de omfattande möjligheterna är INSIKT utvecklat med grundtanken att vanliga användare, utan specifik utbildning, ska kunna enkelt navigera och förstå viktig affärsdata.
Heltäckande rapportering
Skapade rapporter och analyser kan enkelt sparas för att distribueras till hela företaget. Genom rapporterna kan användarna följa datan ända ner till transaktioner, kommentarer och inskannade fakturor. Enkel åtkomst och flexibilitet i rapporteringen möjliggör att alla kan få tillgång till information som bidrar till bättre och säkrare beslut. Med INSIKT kan kostnadsuppföljning, försäljningsrapporter, ledningsrapporter, egna rapporter och spontana frågor göras tillgängliga för medarbetarna. Rapporterna kan anpassas med hjälp av analys- och formateringsfunktionalitet, vilket innebär att försäljningsrapporter exempelvis kan brytas ned efter produkter, datum, säljare, lönsamhet, budgetavvikelser och mycket mer.
Några av alla fördelar
Data blir beslut
Underbygga dina beslut med fakta. Utforska historisk data, utvärdera nuläget och göra framtida prognoser för att säkerställa att de rätta besluten fattas med säkerhet.
Tillgängligt för alla
Öka engagemang och lyft organisationen genom att låta medarbetare få tillgång till data baserat på sitt ansvarsområde.
Tydlig visualisering
Skapa interaktiva rapporter och presentera din data genom diagram eller andra mätare. Det gör det enkelt för hela organisationen att ta till sig informationen
Kraftfull analys
Vrid och vänd på all din data för att identifiera trender och involvera fler medarbetare i analysarbetet.
Överblick & detaljer
Välj mellan att borra ner dig i siffrorna ända till verifikatnivå eller zooma ut till helikopterperspektiv för en överblick.
Sparad tid
Låt data och rapporter uppdateras automatiskt och spara tid samtidigt som att felmarginalen minskar.
Kontakta oss
Börja din resa mot att bli mer datadriven redan idag - kontakta oss.