E-handel & PIM
twoday är experter på att skapa engagerande och effektiva onlinebutiker genom e-handels- och Produktinformationshanterings-lösningar (PIM).
I nära samarbete med våra kunder utvecklar vi skräddarsydda strategier för skalbara, säkra och användarvänliga e-handelslösningar, och erbjuder helhetslösningar inom implementering, anpassning och underhåll.
Vi erbjuder även tjänster som produktdata och PIM-system, automatiska prislistor och kataloger, samt B2C- och B2B-e-handelslösningar, och mycket mer.
Engagerande och effektiva onlinebutiker
PIM är en centraliserad lösning utformad för att effektivt hantera och optimera produktinformation över olika kanaler och plattformar, och säkerställer PIM-konsekvens, noggrannhet och tillgänglighet. Den strömlinjeformar processer relaterade till produktinnehåll, förbättrar datakvalitet och presenterar produkter på ett sammanhängande sätt.
Att använda PIM är till stor fördel för organisationer som hanterar stora och varierade produktkataloger. Med hjälp av PIM-lösningar kan ni enklare centralisera, organisera, uppdatera och distribuera er produktinformation, vilket förbättrar effektiviteten i ert arbetsflöde, förbättrar samarbete, minimerar risk för fel och levererar en sömlös upplevelse över alla kanaler.
Vi har bred kunskap inom området och arbetar i nära samarbete med er för att förstå era specifika försäljnings- och produktinformationsarbetsflöden, unika affärsbehov och mål.
Kontakta oss så berättar vi mer om hur vi kan hjälpa er med implementation av e-handels- och PIM-lösningar inom er organisation.
Kundprojekt
Skapa värde genom att kombinera CMS och PIM till en lösning
Med tusentals produktvarianter i sitt sortiment har möbelföretaget Innovation Living en mängd data som spelar en betydande roll i produktupplevelsen. twoday har hjälpt till att integrera CMS och PIM på ett sätt som optimalt presenterar högkvalitativa möbler för både slutanvändare och återförsäljare.
Kundprojekt
Den ledande kedjan i Norge för ett brett utbud av produkter
Europris.no erbjuder sina kunder ett brett utbud av både egna varumärken och kända varumärken, inom över 12 produktkategorier.
Med cirka 280 butiker över hela Norge är Europris spridda över hela landet. Dessa butiker är centrala för deras robusta omnichannel-strategi, tillsammans med en stark online-närvaro på Adobe Commerce, kundklubbar och eCRM-lösningar.
Kundprojekt
En inspirerande digital plattform som stärker varumärket och ökar försäljningen både inom B2B och B2C
Bloomingville kontaktade oss med önskan om en ny digital plattform som kunde inspirera både privata och yrkesverksamma konsumenter, presentera företagets historia och produkter och framförallt driva B2B e-handel.
Kundprojekt
Experten på jakt, fiske och friluftsliv
Sedan 1991 har Friluftsmagasinet levererat produkter för jakt, fiske och friluftsliv, utvalda av friluftsentusiaster som själva använder produkterna.
Med en modern och snabb upplevelse uppfyller Friluftsmagasinet förväntningarna hos både befintliga och nya kunder - på den första Progressiva Web App (PWA) med Adobe Commerce Cloud i Norden.
Utforska fler tjänster inom digital upplevelse
Digital experience
Oavsett om ni behöver hjälp med att stärka ert varumärke, utveckla användarvänliga webbplatser, sätta upp sömlösa e-handelslösningar eller skapa moderna arbetsplatser, så hjälper vi er att förvandla era visioner till högkvalitativa digitala upplevelser.