Vad vi gör
Digital experiences
Services anchor
Branding
Stärk ditt varumärke med twoday. Vi har specialistkompetens inom området och hjälper dig att etablera en unik varumärkesidentitet som driver engagemang.
Design
Utforska världen av UX och design hos oss på twoday! Våra kreativa designers skapar snygga och användarvänliga digitala gränssnitt.
Webbplatser
Oavsett om du vill utveckla en ny modern webbplats eller uppgradera en befintlig, hjälper vi dig med komplexa webblösningar med moderna gränssnitt.
E-handel & PIM
Skräddarsydda strategier för skalbara, säkra och användarvänliga e-handelslösningar, samt helhetslösningar inom implementering och underhåll.
Smarta intranät
Med ett smart och modernt intranät knyts system och tjänster ihop och ger er de bästa förutsättningarna för effektivt samarbete och kommunikation.
Appar
Vi på twoday är specialiserade på att leverera skräddarsydda och användarvänliga mobilappar, som ger företag en stark mobil närvaro.
Digital marknadsföring
Skapa förtroende med potentiella kunder och erbjud engagerande innehåll såsom nyhetsbrev, webinarier eller blogginlägg.
Överträffa dina kunders förväntningar.
We don’t just keep up with the latest tech trends; we use them to create high-quality, visually appealing experiences that make your customers smile. We understand that every business is unique, and that's why we're here to tailor our services just for you. From app and web development to nailing down your branding and user experience, we're committed to making sure your customers have a great time engaging with your brand.
Ready to stand out in the digital crowd and create engaging and memorable digital experiences for your customers? Contact us today to learn more about how our range of digital experience services can help you stay competitive and achieve your business objectives. Let's work together to bring your vision to life and give your customers an experience they won't forget.
Kundprojekt
Banbrytande ny teknologi för identifiering
twoday i Danmark har utvecklat Körkortsappen. Lösningen som är den första i sitt slag i världen, utvecklades i samarbete med Myndigheten för digital förvaltning, och är det första steget mot fler digitala versioner av offentliga identitetsbevis.
Kundprojekt
En enklare vardag med appen för det danska sjukförsäkringskortet
Danska medborgare har nu enkel åtkomst till sitt gula sjukförsäkringskort genom en ny app, utvecklad av twoday i samarbete med Myndigheten för digital förvaltning, danska hälsoministeriet, danska regioner och Danska kommuner.
Kundprojekt
Ny optimerad webbshop gör det enklare att handla viner online
Med föråldrade IT-verktyg som inte uppfyllde företagets mål mot en förbättrad kundupplevelse i webbutiken, tog Philipson Wine hjälp av twoday som utvecklade en unik lösning med fokus på konverteringsoptimering och kundupplevelse.
Kundprojekt
Mobil webbplats möjliggör effektivare fiskekontroll
Data som är utspridd över olika system och behovet av att ha en dator till hands vid besök av hamnar, fiskefartyg och auktioner gjorde det utmanande för Fiskeriinspektionen att genomföra inspektioner inom den kommersiella fiskesektorn.
En app, som i grunden är en mobil webbplats, har nu underlättat arbetet för inspektörerna genom att möjliggöra åtkomst till nödvändig information när som helst och var som helst via deras mobiltelefoner.
Kundprojekt
Teknologi som en konkurrensfördel för Wattn
Wattn har en stark marknadsposition i Nordvästra Norge, men har också ambitioner för nationell och internationell tillväxt. Med fler delade resurser kan Wattn nu erbjuda ett modernt utbud av tjänster och produkter för sina kunder.
Kundprojekt
Ny hemsida för den Norska Skattemyndigheten
Den norska Skattemyndighetens webbplats är bland de mest besökta webbplatserna i Norge. twoday utvecklade en ny webbplats som gör det enklare för privatpersoner och företag att få tillgång till information och tjänster.
Kundprojekt
Webbplats med smart funktionalitet för högre kundnytta
Stockholm Parkering arbetar för att erbjuda stockholmare och besökare väl belägna och attraktiva parkeringar med uppdrag att avlasta gatumark från parkerade bilar och verka för hållbar mobilitet. twoday utvecklade en uppdaterad webbplats med effektiva, digitaliserade självbetjäningstjänster som hanterar alla de vanligaste behoven och frågeställningarna från kunderna, när som helst på dygnet.