Efter att grundligt ha undersökt hur de uppfattas av kunder, partners och ledare i branschen och för att bättre beskriva det bolaget erbjuder bestämde sig Episerver för att byta namn till Optimizely. Genom att förena de båda bolagens produkter och medarbetare erbjuder det förnyade Optimizely nu en av branschens mest avancerade plattformar för digitala upplevelser.
Fokus på att maximera kundernas digitala potential
Optimizelys vision är att hjälpa bolag att maximera sin digitala potential. Med en ledande plattform för digitala upplevelser (DXP), skapas rätt förutsättningar för en optimerad kundresa över flera kanaler. Moderna verktyg för innehållshantering, e-handel, personalisering och experimentering bidrar till att över 9000 varumärken världen över kan skapa individuellt kundanpassade upplevelser som leder till ökade intäkter och minskade operationella kostnader.
Fördelar med Optimizely
- Branschledande plattform för innehållshantering
- Smarta verktyg för automatisering av personaliserade kundupplevelser
- Snabba resultat
twoday – specialister på Optimizely
twoday är en Optimizely Gold Partner och har jobbat med Optimizely (Episerver) i över 20 år samt levererat över 500 projekt. Vi implementerar önskad design och funktionalitet i Optimizely samt förvaltar och vidareutvecklar lösningarna vi byggt. Läs mer om våra Optimizelylösningar här.